14 de nov. 2012

Fechada por greve geral



(Y no uses la targeta bancaria)
Aprovecha el tiempo para leer, para mirar las nubes, romper lentamente la propaganda electoral, escribir, amar. El orden no es importante.


14 comentaris:

  1. Respostes
    1. Encara confio en què les vagues i les manifestacions serveixen, i d'altra banda: serveix de res quedar-se a casa mentre et prenen el futur?

      Elimina
  2. a vegades fer és necessari, encara que tan sols sigui per dignitat..en aquesta societat consumista sembla que les coses sempre hagin de tenir una vesant pràctica immediata..

    ResponElimina
    Respostes
    1. Per sort, la "crisi" ens ajuda a recordar que hi ha coses més enllà del pragmatisme, del consumisme. La dignitat, per exemple.

      Elimina
  3. Yo no he ido a trabajar, por decisión propia, no estoy de acuerdo con las políticas económicas de este gobierno, ni de este continente y es la primera huelga internacional que hacemos, aunque los medios de "información" no nos los muestren.
    Es curioso que muchos que se benefician de trabajar menos horas, o que se jubilaron cobrando su merecida pensión, critiquen las huelgas. Se olvidan que se benefician de huelgas pretéritas, de obreros apaleados por defender sus derechos, de no ir a trabajar y pasar penurias; eso es lo que nos dan las huelgas pasadas y nosotros escondidos en nuestro egotismo no nos damos cuenta, nos lo dejamos quitar alegremente, somos unos niños malcriados y caprichosos..

    ResponElimina
    Respostes
    1. Habría que recordarles a sus señorías los diputados y gobernantes que si están en el sillón es porqué antes mucha gente salió a la calle.

      Elimina
  4. Es verdad lo que dice Temujin... Si estamos en esta situación es por no habernos unido a actuar antes por nuestros derechos... Nos estamos dejando pisotear.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Esperemos que no sea demasiado tarde. Bueno, nunca es tarde mejor dicho.

      Elimina
  5. Respostes
    1. Un comentari molt adient, Galderich. He dubtat entre respondre comentaris o no, i respondre aquest em causa una d'aquelles divertides paradoxes blogueres...

      Elimina
  6. ¡Arriba, parias de la Tierra!
    ¡En pie, famélica legión!
    Atruena la razón en marcha:
    es el fin de la opresión.
    Del pasado hay que hacer añicos.
    ¡Legión esclava en pie a vencer!
    El mundo va a cambiar de base.
    Los nada de hoy todo han de ser.

    ResponElimina
    Respostes
    1. No hi sabria dir res més. Crec que avui aquesta cançó s'ha cantat força a les manis.

      Elimina
  7. els paries de la terra encara no s'han aixecat, Lluís, la opresió continúa i el món no ha canviat de base. Aquesta cançó - ho sento - em sembla una fotesa, rancia, per cert.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tens raó, Francesc, no ho discuteixo pas. Però les poquetes coses que hem aconseguit (poquetes però algunes) no s'han aconseguit mai del sofà estant. Sobre la cançó et diré que la respecto sense admirar-la, i que posats a triar m'agraden més les que cantaven els milicians de la FAI, que sí que es van aixecar, malgrat el què va passar després. Però mai no ha sortit bé un projecte a la primera.
      http://youtu.be/GU8c6NXD9a8

      Elimina